Kako izvesti trening brez škode za tekoče poslovanje?
Ker je današnji tempo pri delu zelo visok, nevarnost izgube prodaje zaradi odsotnosti prodajalcev pa ključen dejavnik učinkovite izvedbe treninga, se vam lahko pri izvedbi povsem prilagodimo tako, da usposabljanje opravimo v popoldanskem času, med vikendi ali med prazniki. Najudobnejša rešitev za vaše sodelavce je združitev večih izobraževanj v eno večje ali izvedba v času sezonsko pogojene nizke prodaje.
Izvedba prodajnega treninga je 4-fazna:
- hospitiranje v prostorih podjetja in analiza trenutnih prodajnih pristopov prodajnikov naročnika,
- priprava potrebam naročnika prilagojenega dvodelnega prodajnega treninga (skupno ca. 4 dnevi intenzivnega treninga),
- kontrola prenosa pridobljenih znanj v prodajno prakso,
- po opravljenem treningu individualna svetovanja prodajnikom v skupnem obsegu ca. 4 človek-dni.
Usposabljanje zajema intenzivno uporabo aktivatorjev, motiviranje, delo v skupinah in individualno izvajanje vaj.
Vsi udeleženci bodo opravili najmanj 4 prodajne nastope pred kamerami in dobili oceno njihovega nastopa s predlogi za izboljšave.
Podrobna vsebina prodajnega treninga
1. Uvod2. Izhodišče – kje delam, kdo sem, kdo so naši kupci?2.1. Kje delam?2.2. Kdo sem – poznavanje samega sebe / naravnanost in odnos do drugih2.3. Kakšna je stranka in odnos do nje3. Prvi kontakt s stranko / spoznavanje, pričetek pogovora3.1. Prvi vtis3.2. Pozdrav3.3. Vzpostavitev osebnega kontakta3.4. Pravilna uporaba prostora3.5. Standardi v podjetju4. Analiza in vzpostavitev potreb stranke4.1. Zakaj sta analiza in določitev potreb stranke tako pomembna?4.2. Postavljati je treba prava vprašanja4.3. Aktivno poslušanje4.4. Ali lahko stranko kvalificiramo kot kupca5. Predstavitev5.1. Argumenti »za«5.2. Zanka LKK – (Lastnost – Korist – Kontrola)5.3. Motivacijsko usmerjeni argumenti5.4. Predstaviti ceno in jo zelo neposredno primerjati s koristmi6. Ugovori / izgovori6.1. Ugovori6.2. Izgovori6.3. Kako razlikovati med ugovori in izgovori6.4. Razrešiti ugovore7. Realizacija prodaje7.1. Emocionalne odločitve7.2. Signali o nakupu7.3. Vzvodi za uspeh7.4. Priporočila8. Poprodajne aktivnosti, skrb za kupca8.1. Obžalovanje, preverjanje odločitve / obžalovanje, preverjanje nakupa8.2. Poprodajna skrb za kupca |