Dogovor o poteku in načinu sodelovanja
Kako izvesti trening brez škode za tekoče poslovanje?
Ker je današnji tempo pri delu zelo visok, nevarnost izgube prodaje zaradi odsotnosti prodajalcev pa ključen dejavnik učinkovite izvedbe treninga, se vam lahko pri izvedbi povsem prilagodimo tako, da usposabljanje opravimo v popoldanskem času, med vikendi ali med prazniki. Najudobnejša rešitev za vaše sodelavce je združitev večih izobraževanj v eno večje ali izvedba v času sezonsko pogojene nizke prodaje.
Izvedba prodajnega treninga je 4-fazna:
- hospitiranje v prostorih podjetja in analiza trenutnih prodajnih pristopov prodajnikov naročnika,
- priprava potrebam naročnika prilagojenega dvodelnega prodajnega treninga (skupno ca. 4 dnevi intenzivnega treninga),
- kontrola prenosa pridobljenih znanj v prodajno prakso,
- po opravljenem treningu individualna svetovanja prodajnikom v skupnem obsegu ca. 4 človek-dni.
Usposabljanje zajema intenzivno uporabo aktivatorjev, motiviranje, delo v skupinah in individualno izvajanje vaj.
Vsi udeleženci bodo opravili najmanj 4 prodajne nastope pred kamerami in dobili oceno njihovega nastopa s predlogi za izboljšave.