Emocionalne odločitve

Ljudje v pretežni meri kupujemo čustveno in ne racionalno. Emocionalni del se giblje med 80 do 93 odstotki. Vseeno pa se prodajalci tega pogosto ne zavedamo dovolj. Naučiti se moramo upoštevati tudi emocionalne razloge za nakup: čustva, razpoloženje, barve in oblike, strankino dosedanje čustveno življenje, odnos do prodajalca oz. do podjetja …

Ta čustva morate kot prodajalec v prodajnem procesu zaznati, jih razumeti in razbrati signale o nakupu.

Signali o nakupu

Neverbalni signali
  • Stranka prikimava določenim argumentom, ki se je neposredno tičejo.
  • Gestikulacija stranke poudarja izjave prodajalca na pozitiven način.
  • Govorica telesa je skladna z govorico telesa prodajalca.
  • Stranka si vzame vzorce ali materiale.
  • Stranka spremeni položaj na stolu in se nagne bližje k prodajalcu.
Verbalni signali
  • Stranka pritrjuje izjavam podajalca.
  • Stranka postavlja vprašanja o že dogovorjenih podrobnostih.
  • Stranka sprašuje o podrobnostih glede izdelka oz. storitve.
  • Stranka sprašuje o času prejema izdelka oz. storitve.
  • Stranka prosi za neodvisne teste in ocene izdelke oz. storitve.
  • Stranka omeni osebno priporočilo prijatelja ali znanca.
  • Stanka sprašuje o bodoči uporabi izdelka in storitvah, ki jih bo v zvezi z njim potrebovala.
  • Tudi vprašanja »Kako pa bi se vi odločili?« kažejo na močne verbalne signale o odločitvi za nakup.

Ko opazite katere od navedenih signalov, lahko takoj poskusite s prodajo izdelka.

Vzvodi za uspeh

  1. Prvi vzvod: v sebi odločite, da bo prišlo do prodaje.
  2. Drugi vzvod: vprašajte, ali stranka želi rešitev (izdelek / storitev) kupiti.
  3. Tretji vzvod: ustavite se, bodite tiho in čakajte.

Pomembnost vodje prodaje

Ali dovolj časa in pozornosti posvečate delu svojih vodij prodaje?

Vodilni strokovnjaki s področja prodaje se strinjajo, da je dobro delo vodij prodaje eden od ključev do uspeha podjetja. Obvladati morajo upravljanje in učenje prodajalcev, biti pri tem izjemno potrpežljivi in vztrajni, delovati proaktivno in ustvarjati timsko vzdušje.

Več

Začnite povečevati svojo prodajo!

Kliknite na spodnjo povezavo in v spletnem obrazcu oddajte podatke za brezplačno oceno prodajne usposobljenosti vaših prodajalcev in vodje prodaje. Poslali vam jo bomo v roku 1-3 delovnih dni. Če bomo ugotovili, da bi vam naša pomoč povečala prodajo, bomo k analizi priložili še okvirni predlog za izvedbo usposabljanja vaših prodajalcev in vodje prodaje ter predlog za prodajno usmerjeno nagrajevanje.

Brezplačna ocena prodajne usposobljenosti

Kontakt

Tel.:
051 377 865
 
 
Prodajalec.si
Adverto d.o.o.
Ribniška ulica 4
2000 Maribor
 
Email: 
Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.

Na spletnih straneh Prodajalec.si uporabljamo piškotke, s pomočjo katerih izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in zagotavljamo udobno prebiranje vsebin. S klikom na spodnji gumb "Sprejemam" boste dovolili uporabo vseh Prodajalec.si piškotkov in si s tem zagotovili vse prednosti uporabe naše spletne strani. Podrobnosti o uporabi piškotkov na naši spletni strani so na voljo TUKAJ.

  Sprejemam vse piškotke te spletne strani.
EU Cookie Directive Module Information